Merhaba Misafir

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi (HİRE)

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü olarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarındaki çalışmalarınızı değerlendirmek üzere yeni bir uluslararası hakemli bir dergi olan “Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi” (HİRE) ni bilimsel yayın alanına kazandırmaktan büyük bir mutluluk duymaktayız. Mart ve Eylül aylarında e-dergi olarak yayınlanacak olan HİRE’nin, dünyada halkla ilişkiler ve reklam üzerinde yoğunlaşan akademisyenlerin, halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında lisansüstü eğitim gören öğrencilerin dikkatini çekeceğine olan inancımız sonsuzdur.
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 0 - 0
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 6 - 19
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 20 - 36
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 37 - 50
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 51 - 63
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 64 - 76
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 77 - 90
Yıl :2018 Cilt : 1 Sayı: 2 Sayfa Aralığı : 91 - 108