1. Yavaş Şehir Belediye Hizmetlerinde Kentsel Yaşam Kalitesinin İncelenmesi: Seferihisar Örneği
2. E-Ticaret Ve Türkiye’nin 2023 Vizyonu
3. Pazarlamanın Yeni Yaklaşımı: Nöropazarlama Üzerine Kuramsal Bir Bakış
4. İç Müşteri Memnuniyetinin Dış Müşteri Memnuniyetine Etkileri Ve Bir Araştırma
9. İnternette pazarlama çabaları: Online alışveriş siteleri üzerine bir araştırma
10. Kadın Ve Erkeklerin Kozmetik Ürünleri Tüketim Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
11. İşveren Marka Değeri Yüksek Şirketlerde, İnsan Kaynakları Risklerinin Yönetimi Üzerine Bir Araştırma
12. Social Media Marketing VIA Facebook In Turkish Television Channels
14. Emoji, the new player in digital marketing
15. Tedarik Zinciri Ve Bilgi Teknolojileri
16. Türk turizminin dünyadaki güçlü rolü ve sağlık turizmine etkisi
17. Endüstriyel ürünlerin tutundurması: Alıcı ekseninde mikro ve makro yaklaşım
18. Sağlıkta İlişki Pazarlamasının Müşteri Bağlılığı Oluşumundaki Rolü
19. Sağlık Pazarlaması ve Uygulamaları
21. Yayın Kurulu
22. Changing Trends In Advertising And Online Strategies: A Systematic Review Of Online Advertising
23. Spor Turizminin Gelişimine Yönelik Alan Araştırması (Gaziantep Örneği)
25. Bursa Tarım Üreticilerinin Pazarlama Faaliyetleri ve Uluslarararı Pazarlardaki Etkinlikleri
26. Tüketicilerde Yenilikçilik Ve Algılanan Risk İlişkisi
27. Analyzing E-Commerce Behaviours Of University Students And New Trends
28. Termal Otel Müşterilerinin Memnuniyet Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
31. Turizm sektöründe rekabet, destinasyon rekabeti ve destinasyon rekabeti modelleri
32. Ayakkabı Üretimi Ve Pazarlamada Yeni Bir Yöntem Olarak “Tasarla-Satınal” Uygulama Örnekleri
33. Bankacılıkta Hizmet Kalitesinin Kurum İmajına Ve Müşteri Bağlılığına Etkisi Ve Bir Araştırma
34. Turquality Programının Markalara Sağladığı Katma Değer: Sarar MArkası İçin Vaka Analizi
37. Ürün Hayat Eğrisinin İncelenmesi Ve Azerbaycanlı Tüketicilerin Ürün Hayat Seyrinde Konumunun Tespiti
38. Sektör yaşam eğrisi bağlamında radyo mecrasının ekonomik gelişimi
40. Küresel-Yerel Etkileşiminde Coğrafyaların Tüketimi: Kazdağları Örneği Üzerinden Sosyolojik Eleştiri
41. Regressıon Analysıs Of Mılk And Mılk Products In Turkey Wıth The Least Squares Technıque
42. Pazarlama faaliyetleri çerçevesinde IPTV’nin sunduğu hizmet ve uygulamalar
43. Tüketicilerin sosyo-demografik özellikleri ile meyve suyu tüketimi arasındaki ilişki
45. İstanbul Alışveriş Merkezlerinde Müşteri Memnuniyeti Ve Kurumsal İmaj Oluşturma
46. Sigorta Sektöründe Satış Temsilcilerinin Satış Performansına Etkisi Ve İstanbul'da Bir Araştırma
48. Turizm İşletmelerinde İşçilik Maliyetlerinin Analizi Ve Muhasebeleştirilmesi
52. Aseb Grıd Analizi Aracılığı İle Ziyaretçi Deneyimlerine İç Bakış
53. Tüketici Davranışlarının İncelenmesi ve İstanbul İstiklal Caddesi Üzerine Bir Örnek Uygulaması
54. E-commerce research and applications: A proposal for classification and an updated literature review
55. An Analysıs Of Retaıl Sales Volume Index And Trade And Servıces Indıces(1)
56. Uluslararası pazarlamada ağ bağlantıları modeli: KOBİ’lerin uluslararasılaşması için bir yöntem
58. Türk Tarım Ürünlerinin Markalaşarak Küresel Pazarlanmasında Agroparkların Rolü
59. Ayakkabı Üretimi Ve Pazarlamada Yeni Bir Yöntem Olarak “Tasarla-Satınal” Uygulama Örnekleri
61. Radyo Ve Pazarlama Karması: Radyo Yayıncılığının Pazarlanmasında 4p Kullanımı
UHPAD “Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi”; 2014 yılı itibariyle yayın hayatına girmiştir. Dergimizde literatüre kaynak sağlayacak nitelik ve değerde olan yayınlara yer verilmektedir. Dergimiz uluslararası hakemli bir dergi olup, yılda ÜÇ sayı çıkarmaktadır. Dergimizin sayıları NİSAN, AĞUSTOS ve ARALIK aylarında sistem üzerinden yayınlanmaktadır. Dergimiz gerek basılı, gerekse de internet üzerinden ulaşılabilen bir dergidir. Dergimizde Pazarlama ve Pazar Araştırmaları alını içerisinde değerlendirilebilecek her türlü yayına yer verilebilmektedir. Dergimizin baş editörü DR. Ali Serdar YÜCEL olup, dergi yönetim kurulunun aldığı kararlar doğrultusunda faaliyetlerini gerçekleştirilmektedir. Yönetim kurulu başkanı derginin o anki en üst unvana sahip hocamız olup yönetim kurulunun %51’ inin aldığı kararlar uygulanmaktadır. Gönderilen her yayın kendi alanında uzman iki hakemin onayından geçmeli ve hakemler tarafından yayınlanabilir görüşüne sahip olmalıdır. Aynı sayı içerisinde yazarın bir yayınına yer verilir. Birden fazla hakem ve yönetim kurulu onayından geçen çalışmalar sıraya alınarak ilerleyen sayılarda yayınlanır. Hiçbir yazar hakem ve yönetim kurulu üyeleri üzerinde etkili değildir. Dergimizde yayınlanmak üzere sisteme yüklenen çalışmalar için yayın telif hakkı sözleşmesi istenmez. Sisteme yüklenen çalışmalar dergiye devredilmiş olarak kabul edilir. Yazar ya da yazarlar bu durumu kabul etmiş ve derginin yayın kabul şartlarına uygun hareket etmeyi teyit ederek bu sisteme dahil olmuştur.
Eser Adı: | Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi (UHPAD) | Dil: | Türkçe |
Eser Adı (İkinci Dil): | International Refereed Journal of Marketing and Market Researches | Editör: | Murat Korkmaz |
Eser Adı (Diğer): | Yayıncı: | Güven Plus Grup A.Ş. | |
ISSN: | 2148-4764 | Yayın Sıklığı: | 4 Aylık |
eISSN: | 2148-5666 | Web Sitesi: | www.uhpadergisi.com |